2008年4月18日星期五

~♥*+*LiBby*+*♥~

Libby突然拜托我为她画一幅图,其实我是蛮高兴的。

但是因为是旧同学的关系,让我画起来时感到有点小紧张~~~@_@。

这两三天睡前都抽出差不多半个小时的时间来画,所以整幅画的作画时间大约是一个小时半

(算快了啦~~)
我不敢说画得像,因为我觉得有很多地方不像。。。
至于到底像不像,就得问Libby本人了~~

我希望大家能够留言给些评语+意见。。。

拜托~谢谢你们!!!

14 条评论:

匿名 说...

WAliao!!!
90% alike!!!
But somehow the gal's nose(right one) abit senget wo....
HAhahaha...
Overall very Nice lo!!!
Shud take my pic and draw me mah!!!
Hohohohohoh!!!!
Ohya... If possible...
Colour one will be nicer !!!!!
Hahahhaha....

Ganbatte ya!!!

匿名 说...

mjWAliao!!!
90% alike!!!
But somehow the gal's nose(right one) abit senget wo....
HAhahaha...
Overall very Nice lo!!!
Shud take my pic and draw me mah!!!
Hohohohohoh!!!!
Ohya... If possible...
Colour one will be nicer !!!!!
Hahahhaha....

Ganbatte ya!!!

蓝夜雨PL 说...

thanks leng lui soke yan~~
u r the 1st 1 who leave me comment...so, give u a kiss la~~~
MUAKZZZZZ♥♥♥

匿名 说...

叹到为止...你很有机会在这行发展下去

不要帮我画张咩~

蓝夜雨PL 说...

To: Mr. 癫马流星

haha,thanks woh~
u wan me 2 draw ur lengzai face on the drawing paper ah? serious 1 or juz kidding?
then u giv me ur pic lo, muz b very clear 1 neh~if not, u wont look like 陈楚河or唐禹哲...hehe.

匿名 说...

不错,很像,嘴巴改少少会更像。你都是画人物多哦,都好像。不像我画得超差,我还是画风景比较会。。。

bb 说...

wa!~ really look alike~ thx u so much~~~bt!~ the nose abit senget~haha...bt nice also~ appreciate so much 4 taking ur precious time to draw tiz!~ keep it uP!~

bb 说...

wa!~~really look alike! NICE!~~bt! the nose gt abit senget!~~hahah..appreciate so much 4 taking ur precious time to draw tiz!~ keep it Up pIk lInG!~~

動 Orson 说...

你是個比較瘦的女生嗎?
我對畫畫没什麼天份
你畫得不錯
唔…

可能你對人的頭型掌控度可以加強
會更好。

唔…你還有很多進步的空間…

蓝夜雨PL 说...

Anonymous said...
不错,很像,嘴巴改少少会更像。你都是画人物多哦,都好像。不像我画得超差,我还是画风景比较会。。。

me said:谢谢小宝姐~我也喜欢画风景画,其实风景画很难画得好的,所以你也很厉害也。
------------
bb:我很高兴你觉得我画得像。。。歪了一点啊,我帮你扭回去咯~哈哈
-------
字言字语:你怎么会觉得我会是比较瘦的女生呢?恐怕让你失望了~哈哈。你弹多过赞哦。。。但还是很感谢你。谢谢你的支持!!!

匿名 说...

我… 只是路过………

(被人抓去厕所群欧…)

匿名 说...

‘劳工’!!!
很美哦!
都不画我。。
伤心。。。

匿名 说...

我是个画画白痴。。。
你比起我。。。。强千倍。。。

匿名 说...

To my darling & ols,
thx for ur comments...
but i think it looks a bit...."guai guai" de~~

aiyo darling...u r too lenglui liao...very difficult 2 draw neh~XD