2008年9月25日星期四

IF I AM RICH . . .

I will buy Moonlight

My bedroom will have a window which can look for the world

My pet with the diamond teeth

My pretty servant always ready

My glass made only by original diamond

If I have time, I will play golf on the boat
My security for 24 hours
Only spring water from the HIMALAYAS to flush my toilet
Toilet paper

My swimming pool can only fill in with expensive perfume

Only a PROFESSIONAL can wash my car which was GOLD PLATED

My laptop with diamond edging and has Intel Pentium IX with RAM 30 GB

My travelling car

My holiday house

OK, ENOUGH OF DREAMING!!! GET BACK TO WORK NOW!

8 条评论:

匿名 说...

yeah ...you're dreaming..!!!

Yshui♥ 说...

那个evian水flush马桶的会不会太夸张了=_=

喝不下去=o='

冒牌周武王ΨomsΨ 说...

我有一个扮法另你梦想成真














那就是去打劫汶莱和美国总统

说...

有梦最美^^

迷迭香 说...

remember to invite me over ~ ^_^

皮皮 说...

你做梦还太早啦。。不过,记得愿望达成的那一天,别忘记和我分享!哈

Esther Lee 说...

这个梦很奢侈~
下次做梦约我一起入梦吧!让我们想想还可以怎么花那么多钱,哈哈哈……

蓝夜雨PL 说...

Ols:
Yeah~I’m dreaming!!!

大头 ♡:
哈哈哈~不要紧,我家后面的瀑布水清凉可口,我请你喝~

Oms:
Erm…回去写份计划书给我,要详细的.XD

魔羯女 老师:
梦实现的那天,我请你一起来庆祝哦!(又发梦了~~)

迷迭香:
Of course I will,haha~~~
分一间房给你住~^0^

紫藤花:
哪会早呢…老师说有梦最美是也~哈哈~~记得记得一定记得,有机会的,嘻嘻.

如果:
好啊~可以的,首先,去买一件漂亮的礼服然后去一间超级高级的法国餐厅吃法国大餐...再然后...XD